sâmbătă, 8 noiembrie 2008

Anunț matrimonial


Pe bărbatul din fotografie îl cheamă Ray și i-a intrat în cap că musai trebuie să se însoare cu o româncă. Dar nu cu o româncă din Canada ci cu una din România, deci ceva original.
- Am auzit că româncele sunt femei de casă, mi-a spus.
De la mine n-a aflat, că eu sunt secretos cu lucrurile astea dar uite că totuși a aflat.
- Eu nu cred că românii sunt diferiți de alte națiuni
- Ba, da, femeile da, am aflat eu, am și eu surse
- Și nu cunosc nici o femeie nemăritată care te vrea pe tine
- Nu-i nimic, pune-mă pe blogul tău, cine citește știe pe cineva și cineva știe pe altcineva. La primăvară vin cu tine în România dacă e rost de însurătoare. Scrie că sunt la 40 de ani și ea să nu fie peste 35 decât cu excepții, să gătească românește și să aibe grijă de casă că am casă mare. Să nu fie urâtă și nici prea atrăgătoare, tot cu excepții, că nu vreau să o împart cu alții. Locuiesc în cea mai frumoasă provincie din Canada (British Columbia) (aici nu minte deloc) și vreau să-mi facă un copilaș eventual, că mai am doi mari din prima căsătorie. Câștig bine, asta nu mai trebuie să-ți spun că știi și tu.
- Și unde să-ți scrie dacă te vrea?
- Îți dau adresa mea: ruffruff1968@hotmail.com Dacă nu vorbesc engleză să-ți lase mesaj aici, că-mi traduci tu.
- Da, șefule

Am terminat anunțul

11 comentarii:

Anonim spunea...

şi după nuntă tot tu o să traduci?

Anonim spunea...

hahaha am primit link de la o prietena comuna, care are grija de mine si cica: "mire" :)). Doar ca nu mai corespund, am scapat, am 36 si nici nu stiu sa gatesc romaneste =)).

Anonim spunea...

Dupa nunta merge si prin semne

Alma,
baiatul specifica, la varsta merge si exceptii, insa gatitul e musai

sorin spunea...

dar asa ca idee invers ar merge? sa luam si noi o canadianca, sa stie sa gateasca canadieneste, fara exceptii ?

Anonim spunea...

domnule delaskela, matale mereu ma pui in incurcatura, pentru ca nu exista bucatarie canadiana, asa ca eu nu stiu ce gatesc canadiencele si nici nu cunosc una care sa vrea musai un roman din romania.
Stiu canadieni care vor romani, dar nu cred ca te intereseaza...

sorin spunea...

intrebam si eu nu dadeam cu paru...ma gindeam ca exista ca eram curios si mi se parea si corect politic ca asa s eu ecologist nu ma bagam in interes personal egoist ci asa ca si cauza ca si idee vorba aceea ai intrat la o i de e...fandaxie et comp

Anonim spunea...

Da, ma rog, seful meu asteapta cu sufletul la gura o mireasa, eu l-am prevenit oricum ca nu e asa simplu, ca nemtii sunt pe locul unu daca nu cumva italienii sau spaniolii, chiar si ungurii ca de turci nu mai vorbesc.

DXN spunea...

Spune-i la pr tau ca 3 ani are de sponsorizat femeia romanca si ca daca aia intra pe welfare el plateste. sa vedem dc ii mai convine sa aiba prb cu romancele..astea-s a naibii...

pandhora spunea...

au trecut patru ani de atunci...cum s-a terminat povestea?
pun pariu ca nu cu o romanca s-a insurat :)

DoDu spunea...

Povestea e complicata, tipul mi-a ajuns dusman pe fata, s-a inhaitat cu seful meu si m-au dat afara de acolo (seful meu se droga).
Pe urma am aflat ca si pe seful meu l-au dat afara, tocmai pentru ca se droga, si pe urma am aflat ca si pe dusmanul meu l-au dat afara. De pramatie ce era. Sper sa nu fi luat nicio o romanca, nu le merita. Pramatia...

pandhora spunea...

inca o dovada ca oameni urati se gasesc peste tot...
ma bucur ca nu s-a insurat cu o romanca,chiar ma bucur...