luni, 16 martie 2009

Despre hoție


Într-un an, m-a apucat obsesia felicitarilor muzicale și am început să cumpăr și să trimit la grămadă prin România, pe la toate neamurile și pe la toți apropiații, numai că nu ajungeau. Numai că le furau poștașii. Că l-am întrebat pe văru-meu, care mai târziu a ajuns și el poștaș, de ce fura poștașii din Romania?
- De hoți ce sunt! mi-a răspuns el. Numai că ar merita împușcați cu toți. Ai văzut tu român cinstit? Pe cinstite!
- Am văzut, sigur că am văzut (aici l-am cam dus cu preșul că nu era deloc pe cinstite). Și am și auzit (aici era pe cinstite), numai că uitasem unde. Și când.
- Ai văzut pe dracu!
- Ba pe dracu nu l-am văzut și nici nu vreau! Ptiu!
- Și de sărăcie mai fură românul, ca să știi și tu. Nu că le țin partea și nu i-aș împușca până la urmă
- Și se îmbogățește românul cu felicitarile mele muzicale? Le mănâncă? Nu. Le îmbracă? Nu. Și le pune pe cap să nu-l plouă?
- Și mai fură și pentru că e cleptoman. Am auzit că e o boala incurabilă cu care te naști, iar românii o moștenesc genetic
- De la cine? Sau de când, că asta e ceva nou.
- De când au descălecat ungurii în Transilvania care era nelocuită și noaptea le-am furat caii, așa spune legenda...
- Unde ai auzit tu legenda asta că e un banc toată ziua. Tu ce-ai furat în ultima vreme? Pe cinstite
- Eu mai ciugulesc de pe la pensii, că le aduc oamenilor banii în numerar și pentru zece, douazeci de mii, nu face nimeni tărăboi. Poate într-o zi or să mă împuște și pe mine, găinarii sunt cei mai aspru pedepsițI în România. Dar tu?
- Pai tocmai de la pensionari ți-ai găsit să furi, de la cei mai nenorociți?
- Păi nu-i fur eu, îi fură statul, iar pe stat nu-l împușcă nimeni, ce, alea-s pensii? Stai să vezi salariile, că te crucești.
- Eu de când sunt în Canada nu mai fur, că mi-am schimbat cetățenia.
- Ei, nu mai furi, doar te-ai nascut șI tu cu gena aia de care îți pomeneam...
- Adică mai fur dar numai de la nevasta-mea, din când în când...
- De la nevasta-ta… ești nebun. Ce furi?
- Atenție. Mă mai prefac bolnav și atunci toata ziua mă mângâie pe cap. Așa-i de bineee
- Mare hoț ești! Meriți împușcat

.

5 comentarii:

LiliAna spunea...

:))
are dreptate! meriti impuscat...dar numai un pic ;)

Lumi spunea...

Stii, ceva? Hai sa-ti trimit si eu o felicitare muzicala din Romania, sa vedem ce se intampla, vrei?

Anonim spunea...

alintatule

Anonim spunea...

Ana, unul din lucrurile ce nu mi s-au intamplat inca e sa fiu impuscat.

Lumi, pai eu stiu ce se intampla daca-mi trimiti o felicitare muzicala, vezi mai sus, ce i-am raspuns Anei, poate gasesti raspunsul pe acolo.

eugenia, asta e repros, e dragaleala, intentie, sau...?

Anonim spunea...

sau... ce?

e de bine, stii