marți, 26 ianuarie 2010

Pandorum


Am văzut Pandorum, nu la cinema și nici n-am închiriat filmul, altfel mi-ar fi părut rău după bani, l-a descărcat unul din băieții mei, la mulți ani, băiete! (e ziua lui, azi), un film subțire, fără pretenții, m-am uitat pentru că sunt un înfocat fun SF.
M-a convins mult mai mult Charles Chaplin, cu care am petrecut sâmbăta și duminca. Piciul, Circul, Goana după aur, Timpuri noi, Luminile orașului și alte câteva scurt metraje. Sunt de acord cu cei ce susțin că Chaplin a fost un geniu al cinematografiei. Fie și mute.
Pandorum e plin de clișee. Sau mai degrabă o compilație de alte filme, nu are nimic original, nu merită discutat în detaliu. La câteva secvențe ce se voiau dramatice și tensionate, m-a apucat râsul. Nu-l recomand. Nici măcar celor înnebuniți după SF ca mine
.

6 comentarii:

Miju spunea...

La multi ani, sa-ti traiasca baiatul :)

ati vazut filmul impreuna, sau a trecut vremea aia?

DoDu spunea...

Nu, n-a trecut, sunt vremuri care nu trec niciodata

claudia spunea...

Aceeasi impresie mi-a lasat-o si mie. M-am asteptat la mai mult si mare mi-a fost dezamagirea (dezamagire pe care o traiesc ori de cate ori mai vad un film produs de cei de la Asylum, spre exemplu). Timp piedut.

Dorian spunea...

Da, concluzia asta e, foarte bine formulata. Timp pierdut.

Misu spunea...

Incearca filmul:'Equilibrium'...Are esenta si bun gust.Numai bine!

DoDu spunea...

L-am incercat demult.