sâmbătă, 15 decembrie 2012

Despre sex și nu numai




Iată ce mi se cășună după o zi grea de muncă (și nu numai)
Că femeile fac sex în primul și în primul rând pentru a profita de pe urma bărbatului (și nu numai)
În al doilea rând din dragoste
Și în al treilea rând pentru a-și satisface nevoile fiziologice

Bărbatul în schimb face sex în primul rând ca să-și satisfacă poftele (fizilogice desigur)
În al doilea rând din dragoste
Și în ultimul rând pentru avantaje

Tăind extremele, se pare că dragostea ar fi calea de echilibru.

Dar iată concluziile la care am ajuns:
Că femeia e mult mai profitoare ca bărbatul mizând tocmai pe poftele nesățioase ale acestuia (și nu numai)
Și că bărbatul e mult mai animal decât femeia (și nu numai)

Alte concluzii fără nici o legătură cu sexul:
De când am mai puțini dinți îi spăl mai des și mai repede
De când m-am însurat nu-mi mai amintesc cum e să fii burlac, nici măcar nu-mi mai amintesc dacă am fost vreodată
De când am prieteni mai puțini țin mai mult la cei care mi-au rămas
De când am plecat din România sărbătoresc 1 Decembrie
De când am început să chelesc am devenit mai păros
De când am început să studiez chitara îmi place mai mult să ascult celelalte instrumente

Alte gânduri (tot așa, fără nicio legătură cu sexul)
Am auzit ieri la radio că o femeie are mai mult păr (chiar dacă nu e sesizabil, e vorba de număr aici) decât un cimpanzeu sau o gorilă sau un urangutan. Nu mai vorbesc de bărbați. Ceea ce vreau să spun, dacă e adevărat, e că se spulberă mitul acela al evoluției, mai puțin păr mai multă minte. Omul e un păros și jumătate. Și nici faptul că s-a ridicat în două picioare nu l-a ajutat prea mult, chiar dacă orizontul i s-a părut că i se lărgește, și păsările sunt bipede iar orizontul lor e mult mai extins atunci când zboară


.

7 comentarii:

pandhora spunea...

observ ca esti un mare ganditor,chiar profund! :))
o sa mai trec pe la tine :)

Dorian spunea...

Mai treci pe la mine, mai ales ca de luni pana joi (in general) sunt singur

Blegoo spunea...

"...o zi grea de muncă (și nu numai)..."

Șefule, io amușin oarece confuzeli acilea:

1) Nu se esplică greutatea muncii - care o fi ea! - e doar mincționată.
2) "...nu numai..." Acilea io cetesc nește afluviuni secsuale, dacă nu mai rău - gen cotele apelor dunării în rusește.
3) Dragostea nu-i o echilibristică decât în capu' tău... păros, dă mascul! Dragostea e o luptă permanentă... între fimeie și bărbat... ("... nu mai bea Gicule, că-ți cauzează... boule care ești... " - e un egzemplu întâmplăcios, deși inervant)
4) "...am început să chelesc am devenit mai păros..." - Acilea avem contradicție logistică, dacă nu chiar almanahică.
5) Alte gânduri... păi, noi muncim, scriem, comentăm, nu GÂNDIM!

:-)

Dorian spunea...

Blegoo-lee,
mai lasa-mi si mie un pic de dreptate, nu ma ataca in toate punctele.

1. Sunt surubar in aer liber. Na, da-ti cu parerea. E adevarat ca zilele astea s-a mai incalzit, am ajuns la minus 13 de la minus 28, toata lumea crede ca vine vara or n-am trecut nici de toamna.
2. Da aici m-ai ochit
3. Eu nu ma mai lupt demult, eu ma las batut mar
4. Mi-a cazut parul de pe chelie pe piept si pe spate si a dat rod, mai bine nu stiu sa-ti explic

Dorian spunea...

5. Gandurile vin ca nesimtitele fara sa le gandesti

Blegoo spunea...

Aia cu răspunsu' la cinci) a fost bună rău!

Anonim spunea...

Vreau,masturbare cu fete la telefon.mai multe detalii la nr.de telefon:0727977078.Va puup.si ne auzim.