luni, 4 februarie 2013

As it is in Heaven




Så som i himmelen. 
Un film pe care îl recomand, mai mult nici nu știu ce aș putea să spun pentru ca mi-a luat-o unul înainte pe IMDB. Poate sunt eu prea saturat de filmele americane, cele străine ajung mai greu aici și dacă ajung sunt mai mult producții Hong Kong ori indiene. Filmele indiene nu-mi plac chiar deloc. Iar limba îmi zgârie pur și simplu auzul. O fi vreo alergie.
Altfel, sunt un filmo maniac. E singurul lucru pentru care deschid televizorul


.



3 comentarii:

pandhora spunea...

am cautat sa vad despre ce este vorba in acest film si se pare ca este altceva decat un film comercial,cred ca asta e unul din motivele pentru care in mare masura prefer filmele europene...
in general apreciez spectacolul cinematografic dar de data asta o sa caut o varianta subtitrata ca sa-l urmaresc acasa...
multumesc de recomandare :)

DoDu spunea...

Sa cresti mare

Anonim spunea...

Make Money Online (100% Safe) --->>> http://bit.ly/1ibGPhI