duminică, 23 martie 2008

Trei cărari


Odată, am vazut un sex, dar parcă n-aş da amănunte, că era o fată care mi l-a arătat în schimbul unei halbe de bere pe care i-am şi plătit-o în avans ca să mă lase în pace. Dar ţi-ai găsit…
- Dacă vrei, poţi să pui şi mâna, s-a oferit fata.
- Şi ce câştig dacă pun mâna?
- Nu ştiu, dar toţi bărbaţii vor să pună mâna…
- Poate pescarii, aia ştiu că pun mâna, ca să le miroase mâna a peşte, dar eu nu sunt pescar…
- Mata nu eşti pescar, mata eşti prea deştept să fii pescar.
Nu ştiu ce-a vrut să spună fata cu asta, dar până la urmă i-am pus mâna, că nimeni nu mă mai făcuse deştept până atunci, deşi era izbitor în ochi. Şi nici de atunci. Ma rog, cu fata nu ştiu ce s-a mai întâmplat, că după toată tărăşenia cu pusul mâinii, m-am îmbătat şi m-am dus acasă pe trei cărări. O cărare ducea la mama, una la fata aceea şi a treia cărare ducea la arest pentru comportament indecent în spatele unui stâlp de iluminat strada.




2 comentarii:

Anonim spunea...

3 cărări am înţeles, dar destinaţia?!

Sau e ca-n chestia aia cu "Toate drumurile duc la Roma" ?

Anonim spunea...

Depinde, motanes. Daca esti inspre Roma, toate cararile duc inspre acolo, dar daca esti dinspre, atunci pardon, fiecare carare cu destinatia ei precisa. Precisa sau as spune distincta, daca as sti ce inseamna distincta. In schimb, tocmai am aflat ce inseamna libaţiune. Inseamna libaţie.