marți, 25 august 2009

Coincidențe


Eu cred că sunt un mare mincinos de chat pentru că nu poate să mă verifice nimeni în spatele ecranului și-mi dau în stambă. Pe chat pot să scriu că am ochi portocalii și pectorali de Schwarzenegger, iar pantalonii îmi stau bine pe fund. Adaug 10 cm la înălțime și scad 10 kg la greutate. Chiar kilogramele de pe stomac. Ori de pe burtă. Asta când vorbesc cu fetele, când vorbesc cu băieții mă dau boxer și le promit pumni în nas. La unu i-am promis un pumn în ochi. Eram la un internet cafe, de unde să știu eu că vorbeam pe chat tocmai cu colegul de lângă mine? Care m-a chemat la o țigară afară și acolo am aflat că și el se lupta cu un ciumeg

- Păi și eu mă bat cu unul, i-am spus

Colegul de țigară s-a uitat la mine și m-a întrebat:

- Dar nu ești cam firav?

- Păi ce, conteaza pe chat? Ăla de unde știe cum arăt?

- Ai dreptate, și io m-am speriat ca prostul, că ăla cu care mă bat eu are un metru nouăzeci și o tonă de mușchi

Dar și eu când am auzit, pe loc am ciulit urechile și mi-am dat seama cu cine mă luptam. Așa că, după pauza de țigară, l-am luat cam din oală:

- Băi, șmechere, când mai ieși la țigară nu mai arunca chiștocul pe trotuar că-ți mut fălcile din gură

- Da de unde știi unde am aruncat eu chiștocul?

- Știu și la ce internet café ești acum, știu cum arăți, numele real, tot. Ești un om mort. Fă-ți testamentul și spune-ți rugaciunea că deja sunt în taxi și mă îndrept spre tine cu celularul

- Te-aștept, fraiere, că am centura neagră în karate

- Ai pe dracu, n-am vazut eu cand ți-ai scos țigările din buzunar că porți bretele?

Cred că povestea cu bretelele nu trebuia să o menționez fiindcă imediat colegul meu m-a întrebat ce nickname are tipul cu care mă bat.

- TupacAmaru, am mințit eu și am scăpat cu fața curată pentru încă 5 minute când colegul meu m-a invitat iară la o țigară

- Deci tu ești ăla de un metru nouazeci cu care mă băteam și-mi dârdâiau nădragii că vine cu taxiul să mă crâmpoțească tot.

- Eu sunt, am recunoscut, cum ți-ai dat seama?

- Păi nu te-am invitat la o țigară?

- Ba da, și ce-are una cu alta?

- Păi invitația ți-am făcut-o pe chat …

Așa că am rămas pe gânduri, cu gura căscată și la discreția colegului de țigară, mult mai mușchiulos ca mine.

- Dă-l dracu de internet, a făcut el până la urmă, hai să bem o bere pe undeva!

- Hai! am răsuflat eu basma curată, înjurând toate coincidențele din lume


5 comentarii:

Filonous spunea...

mare mincinos mai eşti... pun pariu că n-ai pus ţigară în gură toată viaţa şi mergi toată ziua la sala... de mese ׃)

DoDu spunea...

pai pune pariu ca am nevoie de niste bani de bere :)

Gelu Vlasin spunea...

ok. pai trimite plizz o adresa unde as putea sa-ti trimit cartulia, maestre de club elitist :)

DoDu spunea...

Gelu, vezi ca mai trece lumea pe aici si te mai si crede.

Indelible Bonobo spunea...

eu cred ca tu si prietenii tai puteti intra pe chat batand cu nasul, cum ar face probabil pinocchio. sau woody. in fine.

nici eu nu bat cu mainile, dar nici cu nasul. asta pentru ca sunt zamolxis. si ti-am trimis o leapsa.