miercuri, 6 februarie 2008

Arătătoare



Eu primul sărut franţuzesc l-am avut cu un căţel. Că eu mă jucam cu o lopăţică şi ţineam gura căscată de căscat ce eram şi a venit căţelul acela şi m-a lins în gură. Avea o limbă foarte aspră şi nu mi-a plăcut deloc aşa că i-am tras una cu lopăţica peste bot.
Al doilea sărut nu-mi amintesc cu cine l-am consumat ca nu ştiu care-i deosebirea de pupătură. Că eu când eram mic fugeam dupa fete să le pup şi fetele fugeau de mâncau pământul să nu care cumva să le prind si când le prindeam ţipau ceva de groază. Ziceau să nu le pup, că am muci la nas si nu le plac mucii mei. Mie-mi plăceau că erau săraţi. Odata m-a prins un tovaraş de profesor de ureche, pupând o fată.
- De ce pupi fetele, DoDu?
- Aoleu, tovaraşe profesor, ce mă doare urecheaaa.
- De ce, mă, DoDu-le?
- Că-i place lui tata.
- Cum adică?
- Adică tata când a auzit că am fugit după o fată şi am pupat-o, s-a lăudat la nenea Gyury, vecinul nostru, că uite ce-a facut băiatul lui.
- Şi ce-i cu asta?
- Ceva o fi, tovaraşe profesor, că tata nu se laudă cu mine niciodată şi nici mândru nu e, aşa că de aia pup fetele, să-i dau prilej de laudă.
Tovarăşul profesor nu m-a crezut aşa că am luat un catalog în cap, dar nu m-a durut. Cataloagele în cap te dor numai daca nu se uita nimeni, poate să-ţi curgă şi lacrimile când nu te vede nimeni şi poţi şi să te vaieţi, dar daca se uita careva nu te doare deloc, că altfel te faci de ruşine. Şi dacă te faci de ruşine e prea grav că te arată lumea cu arătătorul iar noaptea visezi numai arătătoare.



14 comentarii:

sorin spunea...

am ris citind si atunci a sunat telefonul l-am inchis de tot, nu puteam vorbi in halul in care rideam si in care acum imi sterg lacrimile...plecaciuni de admiratie

Anonim spunea...

Deci asa, ti s-a aplecat. Stai sa vad de ce...a, de la telefon. Din cate stiu acum telefoanele sunt miniaturale, le tii pe buricul degetului si ca sa-l asculti iti bagi degetul in ureche. Nu stiu daca tot aratatorul sau poate inelarul. Ca-l exclud pe cel cu pricina.
Altfel, la mine e frig de dardai. Mai treci ca, o data pe luna, tot mai bag ceva nou

Simply Red spunea...

Mie nu mu mi s-a aplecat, dar te-am prezentat colegilor si ai binedispus o intreaga trupa de obositi, dis de dimineata! Ce bine ar fi sa scrii mai des! Ti-ai facut loc in Favourites si fac turul cam de 2 ori pe saptamana. Click click click. Nu-i pacat ca nu gasim noutati la tine mai des?

Anonim spunea...

Draga Andreea,
azi e marti si, maine, daca totul decurge normal, miercuri, iar eu m-am nascut intr-o miercuri. Asa scrie in buletin. Sau in certificatul de nastere. O fi de bine?
Da, ar fi foarte interesant sa scriu mai des, mai ales daca as fi si platit pentru asta, altceva nici n-as mai face. As apasa tastele intr-o veselie. Din pacate, apas suruburile, adica sunt surubar. Acum stiu ca nu ma mai iubesti, cui ii plac surubarii?
M-am facut blogger din intamplare, nu stiu cat ma va tine, povestea cu jucaria noua.
Altfel mi-e bine, sunt sanatos si toate urarile mele colegilor tai. Spune-le ca mi-e dor de ei in ultimul hal.

Simply Red spunea...

Si noua ne e dor de tine. O sa continuam sa privim sa stii, adica ar fi cu folos pentru noi sa te tina povestea cu blogareala.

La multi ani de miercuri! De la noi ;o)

sorin spunea...

domnu Dodu deci e ziua matale azi? bem...sanatate, la multi ani, importante succese si multumiri pentru povestici, surubar da mare, domne!

Dorian Duma spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

In fiecare miercuri e ziua mea, ca de aia m-am nascut miercuri si nu joi ori, doamne fereste, vreo alta zi din saptamana. Am un prieten care s-a nascut luni si e bolnav, l-a apucat dorul de casa. Un alt prieten al meu s-a nascut tot luni si s-a lasat de fumat.
Marti nu stiu daca s-a nascut vreun om, ca eu nu stiu pe nimeni, iar intr-o joi era nascuta fosta mea profesoara de geometrie, adica de matematica, era o nesuferita, mereu ma asculta la ce nu stiam eu. Eu stiam sa calculez triunghiul isoscel ca avea o cateta si doua ipotenuze, iar daca ii trageam un unghi optuz in varf, scoteam doua catete si o ipotenuza. Plus ca la un unghi de 60 de grade, scoteam trei catete de nu se vedeau. Cel mai greu imi era cu cercurile ca nu stiam sa calculez raza mica decat raza mare. Raza mare era intodeauna de la centru la exterior, insa raza mica se calcula in interior, ceea ce mi se pare mai greu decat sa calculezi distanta intre paralele.
Tata s-a suparat cand am luat patru, a zis ca ce e asa de greu sa desenezi cercuri si patrate.
- Pai e greu, i-am explicat. Poti gresi perimetrul si daca nu vrei sa renunti la raza mare atunci se distruge numarul pi si nu mai poti calcula nimic fara el.
- Ce-i ala pi, s-a interesat tata
- Un T cu doua picioare
- Ce tampenie, toata lumea stie ca T are un singur picior
- Da, iar perpendiculara are 90 de grade in toate directiile, punctul nu are dimensiune dar daca se misca descrie o linie curba.
- De ce curba?
- Fiindca traim intr-o lume curba.
- Asa e, stramba nu curba.
Vecinul nostru Gyuri, era nascut intr-o vineri, nu rezista deloc la bautura si cand se imbata vorbea numai porcarii si se lauda intr-una pana se cutremura.
Sambata s-a nascut o matusa de-a mea de care nu-mi place, iar duminica un coleg din clasa a doua care a ramas repetent de mai multe ori pentru ca era tigan de satra. Tiganii de satra nu-si cumparau caiete pentru ca radea satra de ei si din cauza asta nu treceau nici clasa
Bine ca m-am nascut miercuri, totusi, poate ca am fost norocos.

sorin spunea...

o, traiasca domn' DoDu, iar ma risai ca narodu prin casa cu dimineata in cap, auzi ''fosta mea profesoara de geometrie, adica de matematica, era o nesuferita, mereu ma asculta la ce nu stiam eu'', ce ne razbunasi domnu Dodu, multumiri. Sa stiti ca am eu aci un editorial la un ziar si v-am povestit la popor, ''Dodu si lumea lui'', punind ghilimele si dind poveste la popor, au ris aia la radio citind de aste lucruri, si ginditi va ca era o emisiune radio transmisa si la tv...a ris poporu domnu Dodu.Sa ne traiti

Anonim spunea...

Domnule delaskela, vad ca matale vrei sa ma atragi intr-o conversatie, care nu stiu ce inseamna, dar daca mai vorbesti cu mine la plural dau in galbenare mai mult ca sigur.
Eu stiam ca rade poporul de mine, de aia am si plecat din tara poporului nostru, ca sa nu-i mai dau motive. Dar acum mata imi spui ca iar rade. Poate i s-o fi casunat cum li se mai casuna popoarelor cateodata.
Tin minte ca si grecilor le-au casunat pe troieni, de aia au ajuns mai tarziu fanarioti, sluga la turcaleti.
Asa ca spune-i poporului ca cine rade la urma rade mai bine

sorin spunea...

ride poporu, ca poporu e narodu tu tagma aceea, da ride de se prapadeste si din cauza ta, domnu Dodu, ca de plis e satul din cauza altora.Cum adica ati parasit tara poporului nostru? De unde scrieti lucruri? Na, ca devenii eu prea intimist si iar par ca atrag in conversatiuni oameni. Voiam doar sa imi scot palaria, ceea ce si fac acum semnind simplu fanul dumitale umil, d.Numai bine.

pandhora spunea...

clar,influenta primului sarut frantuzesc poate fi decisiva :))
si eu m-am nascut intr-o zi de miercuri,poate ca si eu am fost norocoasa :)

DoDu spunea...

conteaza ziua din saptamana, dar si anul (pentru zodiac, nu ca as vrea sa te descos)

pandhora spunea...

:))